Lentus 3000mm - RR Multiplex


Výrobce :
MPX
Sklad :
dostupné
Kód :
VKMPX100900
14690,-Kč

Detailní popis

Rodina výborných větroňů z ELAPORu od Multiplexu se rozrostla o pořádného „macka“! Lentus má rozpětí úžasných 3000 mm a stejně jako Solius nebo Heron elegantní „maketovitý“ vzhled moderního větroně, plně mechanizované křídlo s křidélky a klapkami, robustní uhlíkem a laminátem vyztuženou konstrukci a díky pohonu střídavým motorem ROXXY C35-48-990kv (třídy 600-800W) dostatek výkonu pro trochu akrobacie a svahové létání.

Trup modelu je zhotoven z takřka nezničitelného pěnového ELAPORu. Tajemstvím, které umožňuje mít pěnový trup tak štíhlý, jsou dvě čtyřhranné laminátové trubky, tyčky a pásnice vyztužující trup od motorové přepážky po ocasní plochy. V přídi je namontován střídavý motor ROXXY C35-48-990kv s 55 mm vrtulovým kuželem a listy 11x7". Kryt kabiny má rám z ELAPORu s průhlednou „bublinou". Kryt kabiny je odnímatelný, upevňuje se dvojicí obvyklých plastových zámků Multiplex. V přídi najdete dostatek prostoru pro pohonný akumulátor a přijímač nebo nové TEK-vario Multiplex se senzorem pravé vzdušné rychlosti (TAS). Serva směrovky a výškovky (HS-65HB) jsou uložena v kýlovce, kormidla ovládají krátkými přímými drátovými táhly. Odolnost spodní části trupu při přistání zvyšuje nálepka ze speciální plastové fólie.

Konstrukce trupu počítá také s možností instalace tuningového zatahovacího podvozku (vyžaduje další servo HS-85MG). Pokud nebudete zatahovací podvozek instalovat rovnou, na jeho místě je pěnová výplň, kterou můžete kdykoliv dodatečně vyjmout.

Dokonce i verze elektro umožňuje vzlet s pomocí aerovleku – vlečný háček je součástí motorového lože (samozřejmě, v tomto případě motor během spouštět nebudete – ale po odpoutání klidně můžete).

Křídlo modelu z pěnového ELAPORu je dvojdílné s nosníky ze čtyřhranné trubky ze slitiny hliníku s uhlíkovou výplní, jejichž vyčnívající části slouží zároveň jako spojka křídla. Poloviny křídla jsou na místě zajištěny důmyslným čepem zapadajícím do zámků na kořenových žebrech - čep se vyjímá a zasouvá z prostoru kabiny. Serva křidélek a klapek (HS-65HB) jsou uložena v šachtách s plastovými kryty, křidélka i klapky (po délce vyztužené tenkostěnnou trubkou z nerez oceli) jsou ovládány nezávisle vždy dvěma servy s krátkými přímými drátovými táhly. Serva křidélek a klapek se zapojují s pomocí šestikolíkových zelených konektorů Multiplex uložených v kořenech polovin křídla a v trupu – zasunutí polovin křídla znamená zároveň i propojení konektorů. Odolnost modelu při přistání na dráze se zpevněným povrchem nebo drsnějším terénu obvyklém na svazích zvyšují plastové kluzné botky na spodní straně křídla.

Ocasní plochy jsou z rovněž z pěnového ELAPORU s výztuhami z uhlíkových nosníků a tenkostěnných trubek z nerez oceli. Vodorovná ocasní plocha se upevňuje na vrchol kýlovky pomocí dvou polyamidových šroubů.

Pro pohon modelu slouží střídavý motor ROXXY C35-48-990kv se 70 A regulátorem se spínaným stabilizátorem napájení BEC ROXXY BL Control 755 S-BEC pro zajištění spolehlivého napájení palubní elektroniky se 6 nebo i více servy.

Pro napájení poslouží Li-Po tříčlánek s kapacitou 2600-3300 mAh se zatížitelností aspoň 30C. Konkrétní typ volte tak, aby vám bez dalšího dovažování co nejlépe vycházela správná poloha těžiště. Alternativně můžete použít 4S akumulátor 2600-2700 mAh a menší vrtuli (8x6“), což dokonce umožní s Lentusem vzlétat ze země.

Pro ovládání modelu je ideální použití aspoň sedmikanálové počítačové RC soupravy umožňující nezávislé ovládání křidélek a klapek dvěma servy a jejich mixování v roli butterfly brzdy (obě křidélka se vychylují souhlasně nahoru a obě klapky dolů). Při instalaci zatahovacího podvozku a serva pro vlečný háček (HS-65HB) budete potřebovat aspoň devítikanálovou RC soupravu.

ARF set obsahuje: takřka hotový model s trupem, křídlem a ocasními plochami z pěnového ELAPORu s osazeným motorem, regulátorem a 6 servy a návod.

Rozpětí [mm] 3000
Délka [mm] 1410
Hmotnost [g] 2300 - 2600
Plocha křídla [dm2] 52.6
Ovládané funkce S,V,K(2),M,F(2)
Náročnost stavby S1
Náročnost pilotáže P2,P3

Příslušenství

Náhradní díly

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Přečíst si víc. Další informace